The Dreamer of a Thousand Names for Starlight (cloudtrader) wrote,
The Dreamer of a Thousand Names for Starlight
cloudtrader

Disneyland yesterday was fun, yay! AND I GOT A HEFFALUMP PLUSHIE, OMG, SO CUTE, AAAAHHHH!!!!! *giggles madly*

Manager's meeting this morning was fun, however, waking up at 5am after staying up really late watching a movie was not so fun. Got free stuff, too. Store Manager brought back goodies from the big meeting in Florida (where she also got the doll she gave me, I think I mentioned it in a previous entry?), so I picked up a new clock, some books, and a Star Trek DVD. The DVD isn't even released yet, heheheheh. OMG, my work rocks so much sometimes!

Am going to be training some guy from another store for the next few days. Apparently, I am the person who came to mind when the District Manager was asked who the best Newsstand Lead to train this guy was. O_O Oooooookay. Sure, I'm obsessive and freakish about my job and everything being perfect and stuff, but still, me? Whoa. Like, totally whoa. DUDE. I feel all honored and weirded out and crap.
Subscribe

  • (no subject)

    Yuletide finished and uploaded! Didn't hit 10k, but still more words than usual. Would have finished it last weekend except there was an emergency…

  • Yuletide Started!

    I did 1.3k words today! A whole month before the thing is even due! This is literally unprecedented! It's just the first scene done so far, but yay!…

  • Eurovision 2015

    So, who's excited about Eurovision?!??! yeah, I know, not many in the U.S. But, um, Australia is part of Eurovision this year. WTF? I mean, I…

  • Post a new comment

    Error

    Anonymous comments are disabled in this journal

    default userpic
  • 1 comment