The Dreamer of a Thousand Names for Starlight (cloudtrader) wrote,
The Dreamer of a Thousand Names for Starlight
cloudtrader

Heroes (for I am a shamelessly geektastic comics slut)

I wanna see this!



It looks... frankly, this looks like something someone would tease me about watching. But shit dude, like THATS ever stopped me!

All that said, woe. Woe betide me, for I have not the American television goodness. So. Where can I find the friendly, file-sharing uploads community for this one?
Subscribe

  • (no subject)

    Yuletide finished and uploaded! Didn't hit 10k, but still more words than usual. Would have finished it last weekend except there was an emergency…

  • Yuletide Started!

    I did 1.3k words today! A whole month before the thing is even due! This is literally unprecedented! It's just the first scene done so far, but yay!…

  • Eurovision 2015

    So, who's excited about Eurovision?!??! yeah, I know, not many in the U.S. But, um, Australia is part of Eurovision this year. WTF? I mean, I…

  • Post a new comment

    Error

    Anonymous comments are disabled in this journal

    default userpic
  • 7 comments